قیمت روکش استخر

قیمت روکش استخر

مناسب ترین، ارزان ترین و با کیفیت ترین کاور استخر، روکش استخرهای نایلونی بوده که در اندازه ها و مدل های مختلفی تولید می شوند. که می توان گفت یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی استخرها بوده که علاوه بر استخرهای خانگی مناسب استخرهای صنعتی و تجاری هم میباشد.

قیمت این روکش استخرها بستگی به عواملی چون ابعاد، جنس نایلون، اتوماتیک یا دستی بودن جمع‌کن دارد.

در صورتی که قصد ساخت محفظه استخرهای آهنی یا بتنی یا چوبی بر روی استخر را داشته باشید هزینه بسیار بالایی را برای شما خواهد داشت.

به همین منظور روکش استخرهای نایلونی به بازار عرضه شده اند که نه تنها قابلیت نصب روی تمام استخرها را دارد بلکه قیمت بسیار پایینی هم نسبت به محصولات مشابه خود دارد.

از مهمترین قابلیت‌ها و مزیت‌های روکش استخر نایلونی می توان به نصب و راه اندازی آسان در کوتاه‌ترین زمان، قیمت مناسب و بسیار مقرون به صرفه، لوازم جانبی متنوع و ارزان، ضمانت و خدمات پس از فروش آن اشاره کرد.

در صورت نصب و راه اندازی  روکش استخر از سوی پرشین کاور این محصولات شامل قیمت بسیار مناسب، 24 ماه ضمانت و 120 ماه خدمات پس از فروش هستند تا با خیالی آسوده و راحت اقدام به خرید روکش استخر نایلونی کنید.

ماموریت ما ارائه خدمات و کالای با کیفیت همراه با قیمت مناسب است. برای خرید این نوع روکش استخرها می توانید توسط شماره های مشخص شده و یا به صورت اینترنتی و حتی حضوری با امکان مشاوره برای خرید و نصب از پرشین کاور مسئولان فروش مشاوره بگیرید.

09123597412

100
0ماه
گارانتی محصول
0ماه
خدمات پس از فروش
0ماه
قابلیت نصب
0%
کیفیت محصولات

تمامی حقوق این سایت متعلق به آذین هوشمندسازان ایرانیان است